maandag 5 juli 2010




Gisteren samen met mijn zusje en onze dochters aan het knutselen geslagen elke keer ik een kaartje maakte blokkeerde ik en kon niet meer verder nu heeft ze me enkele aanwijzingen gegeven en zo zie je dit kaartje heb ik gisteren samen met haar gemaakt , het was superleuk en heel gezellig zus tof , heb er echt van genoten en zeker voor herhaling vatbaar, heb vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk weer vanaf volgende week aan het werk ben met als resultaat dat ik dan weer minder tijd heb om te oefenen om cards te maken maar hier en daar ga ik zeker mijn best doen , ik verwacht één van een mooie bestelling van Miranda van Stempels en Zo en ook van jacobi , dus daar kijken we alvast naar uit , zo lieve bloggertjes het wordt weer mooi weer dus geniet erzeker van groetjes uit limburg angel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten