dinsdag 17 mei 2011

Het is weer lang geleden dat ik eens iets heb laten zien , maar met drie kids in huis heb je steeds een hoop te doen , tijd vinden voor jezelf hoort daar erg weinig bij. Sinds een goede vier maanden nu ben ik terug aan het werk en dat vraagt veel energie , dat even knutselen er niet bij hoort .
Ik hoop dat ik jullie veel plezier doe met dit kaartje even te laten zien , ik heb er nog enkele gemaakt maar ddi komen zeker nog op mijn blogje te staan .
Deze heb ik gemaakt met een stempel van magnolia uit de butterfly collectie , ik heb dan ook de nieuwestans gebruikt de paper doily hij is wel beetje groot omdoor je machine te halen maar met de juiste adaptor plate is me dat goed gelukt , bij deze ook mijn dank aan duymelot die me steeds voorziet in mijn mooie stempeltjes , papier , stansjes etc ... . Mijn vlinders die je hier zit heb ik uitgeponst met de leuke martha steward pons en versierd met diamantjes van mijn hot-fix .
Ik heb de zijkant van de kaart dan ook geembosd met het libelle motiefje die ik dan ook door mijn big-shot heb gehaald.
De kleine tekst die ik heb gestempeld samen met de vlinders in vintage bevat ; roses are red violets are bleu ,sugar is sweet and so are you .
De kaart heb ik dan uiteindelijk afgewerk met een beetje roze glitter door mijn stickles nog eens boven te halen . Als je de kaart in het echt ziet is ze nog mooier dan op de foto .
Vele groetjes aan allen bloggertjes en geniet nog van veel knutselplezier anja .





2 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat is dit super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt prachtig papier en je magnolia is heel mooi ingekleurd het idee van de schoenen vind ik wel leuk
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen