zondag 25 september 2011






Dit kaartje is heel speciaal gemaakt voor mijn moeder, alleen de lichtinval of het fototoestel gaat niet goed . Maar als je het in werkelijkheid ziet magnifiek gewoon heb er een mooie gezinsfoto ingestoken wilde eens iets anders maken dan een gewone klassieke kaart het papier is gewoon supermooi en de kleuren zijn geweldig op elkaar afgestemd nu maar hopen dat mijn mama er héél blij mee zal zijn maar ik denk het wel , het was in ieder geval heel leuk om in elkaar te steken .

1 opmerking:

  1. hallo daar,
    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! ik ben ook gelijk volger geworden van jouw blog!
    leuke kaartjes staan erop, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt. en dat de verbouwing snel klaar is!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen