zaterdag 10 april 2010


Deze week weer geprobeerd om een kaartje ineen te steken maar de moed zakt me nog steeds zwaar in de schoenen om er aan te beginnen voor onze zware brand had ik zoveel moois en kon zoveel en was eigenlijk zeer gelukkig zonder het echt te beseffen , eens je iets verliest besef je dat de kleine dingen je zelfs gelukkig kunnen maken er zijn zovele mensen die ons gesteund hebben en die ben ik zeer dankbaar ,maar je leert echt wel wat geluk betekent .
Maardesondanks begin ik terug van nul en moet ik precies weer alles leren mijn hele inspiratie is volledig weg , met hulp van mijn lieve zus probeer ik uit een diep dal te raken , deze kaart is mooi maar achteraf egzien misschien beetje donker en in het vervolg nog meer roze tussen gebruiken denk ik , als jullie raad hebben mag je deze altijd geven he . Maar persoonlijk is dit ook een geslaagde kaart , hij is gemaakt met de stempels uit de magnolia collectie hoppy easter.
Het achtergrondje komt van mijn zuske die mooie nestabilities heeft en daar heb ik een afdrukje van gekregen, de onderboard is afgewerkt met de martha steward pons en mooie glitterbbloemekes van bij leentje. Het roos bruine glitterpapier is dan weer van jacobie afkomstig , en de inspiratie komt halvelings van mijn zuske .
Liefs xxxangelke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten