zaterdag 10 april 2010


Ziezo , dit is voorlopig het laatste kaartje dat ik heb ineengestoken , zelf vindt ik het magnifiek ik heb er heel lang over gedaan om dit te maken maar zeer geslaagd één van mijn nieuwe magnolia stempels frosty super schattig eh , en kei leuk glitter papier gewoon van bij ava papierwaren en ingekleurd met de edrwent potloden die ik net nieuw heb besteld via jacobi , en de glinsterened sneeuwster heb ik in speigelglas van bij leentje leuk he . Ben eens benieuwd wat jullie er van vinden , in de toekomst zullen jullie meer magnolias te zien krijgen ben er helemaal weg van en heb er hier thuis een hele hoop van liggen nu is het enkel de moed vinden om er aan te beginnen.
Maar niet getreurd heb nog veel tijd en jullie krijgen zekers nog nieuws te zien . Vele groetjes anjaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten