zaterdag 10 april 2010


Hello everybody,
Weer terug van weggeweest zoals velen van jullie nog niet wisten waarschijnlijk maar enorm veel tegenslag gehad men een hele zware totale woningbrand in hoboken , gelukkig hebben we het gehaald maar kort gezegd alles is weg incl . mijn lieve schattige pup van één jaar dat er is in gebleven , maar niet getruerd we rapen de moed weer op en gaan weer aan de slag ondertussen verhuisd van antwerpen naar lommel , en weer twee kleine lieve schattige pups in huis wederom een golden retriever en een kei lieve tibetaanse terrier.
Al mijn knutselgerief moet van begin afaan weer aan gekocht worden hopelijk kan ik jullie verrasen met al het moois dat ik weer ga samen krijgen .
Natuurlijk is mijn zuske die heel veel voor me betekend en me enorm heeft gesteund en nog steeds steunt heel belangrijk voor me , met als gevolg ik nog een beetje in de leer ga bij haar alles verandert zo snel in het knutselwereldje dat je het bijna niet kan bijhouden .
Maar zoals jullie zien heb ik mijn eerste kaartje gemaakt voor de geboorte van mijn vriendin haar kindje kyandro.
Het heeft me weer enorm veel moed gekost hopelijk vinden jullie het alvast leuk .
Lieve groeten Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten